Το νέο μοντέλο που παρουσίασε η McLaren, η 750S, δεν εισάγει κάποια καινοτομία, παρόλα αυτά αποτελεί ένα ορόσημο στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας.
Και αυτό γιατί θα είναι το τελευταίο με συμβατικό κινητήρα, καθώς όλα όσα θα ακολουθήσουν θα έχουν κάποια μορφή εξηλεκτρισμού.
Αισθητικά ακολουθείται το γνώριμο σχήμα των McLaren, αν και η εταιρεία λέει πως σε σχέση με την προκάτοχό της, την 720S το 30% των στοιχείων του αμαξώματος είναι διαφορετικά.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές πάντως εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, με το νέο προφυλακτήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα πιο τονισμένο σπλίτερ και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος δεσπόζει στην κυριολεξία η πιο μεγάλη (κατά 20%) ενεργή αεροτομή από ανθρακόνημα.
Στο εσωτερικό έγινε προσπάθεια για καλύτερη εργονομία, ενώ αναβαθμίστηκε και το σύστημα infotainment καθώς η οθόνη των 8,0 ιντσών στην κεντρική κονσόλα έχει πλέον μεγαλύτερη ανάλυση.
Ο κινητήρας στο κέντρο της 750S είναι ο γνωστός bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών, ο οποίος μετά τις επεμβάσεις των μηχανικών της McLaren έφτασε τους 750 ίππους. Που χάρη και στη μικρή μείωση του βάρους κατά 30 κιλά σε σχέση με την προκάτοχό της -η Spider είναι κατά 49 κιλά πιο βαριά από την κουπέ- εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 2,8 δεύτερα. Και μια τελική ταχύτητα 332 χλμ./ ώρα.
Η νέα McLaren 750S κοστίζει περίπου 330.000 ευρώ στην Κεντρική Ευρώπη, ενώ αν κάποιος θέλει να την αποκτήσει θα πρέπει να κάνει υπομονή, καθώς η παραγωγή του 2023, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει ήδη προπωληθεί.