Η Porsche είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό την ανανέωση της 911 αλλά και τον εξηλεκτρισμό της και τώρα παρουσίασε την τελευταία εκδοχή του διαχρονικού best seller της.

Η 911 λοιπόν ανανεώθηκε και ο εξηλεκτρισμός δεν είναι για όλες τις εκδόσεις της μεγάλης γκάμας της αλλά μόνο για την GTS.

Η οποία 911 GTS κινείται πλέον από έναν 6κύλινδρο μπόξερ 3.600 κυβικών με ηλεκτρικό πλέον turbo καυσαερίων και υποβοήθηση από ένα υβριδικό σύστημα. Το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και μια σχετικά μεγάλη μπαταρία 1,9 kWh.

PORSCHE-911-CARRERA-GTS-T-HYBRID-4.jpg

Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 540 ίππους, 60 περισσότερους σε σχέση με την προηγούμενη από την προηγούμενη GTS, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 312 χλμ./ώρα.

Επίσης, η νέα 911 GTS T-Hybrid είναι πιο γρήγορη στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα στο γύρο σε σχέση με την προκάτοχό της.

PORSCHE-911-CARRERA-GTS-T-HYBRID-9.jpg

Ο γνωστός μπόξερ των 3.000 κυβικών με τα διπλά turbo θα συνεχίσει να κινεί τις άλλες εκδόσεις της Carrera. Έχει ανανεωθεί ριζικά και πλέον στην εισαγωγική του έκδοση αποδίδει 394 ίππους και 450 Nm, επιτρέποντας ένα 0-100 σε 4,1 δευτερόλεπτα και μια τελική ταχύτητα 294 χλμ./ώρα.

PORSCHE-911-CARRERA-GTS-T-HYBRID-3.jpg

Φυσικά, στα πλαίσια του facelift, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Porsche ανανέωσαν τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο και το εσωτερικό του διαχρονικού best seller τους, κάνοντάς το ακόμα πιο high tech.

PORSCHE-911-CARRERA-GTS-T-HYBRID-10.jpg

Η νέα Porsche 911 Carrera κοστίζει στη Γερμανία από 128.700 ευρώ, ενώ η υβριδική Carrera GTS κοστολογείται ω κουπέ τουλάχιστον 170.600 ευρώ.

PORSCHE-911-CARRERA-2.jpg



Πηγή