Οι ειδικές εκδόσεις είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, πόσο μάλλον όταν έχουν πίσω τους μια μεγάλη παράδοση όπως οι CSL της BMW.
Τα συγκεκριμένα αρχικά σημαίνουν Competition, Sport και Light weight και η M4 CSL τα καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μιας και καταρχήν προορίζεται (και) για χρήση σε πίστα.
Από κει και πέρα οι μηχανικοί της BMW αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα του στάνταρ μοντέλου, χρησιμοποίησαν όπου μπορούσαν ανθρακονήματα -χαρακτηριστικό ως προς αυτό το καπό- και έκοψαν όπου ήταν εφικτό κιλά.
Συνολικά το βάρος μειώθηκε κατά 100 κιλά, φτάνοντας συνολικά τα 1.695, ενώ ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο η ακαμψία του αμαξώματος και έγιναν επεμβάσεις στην ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα προκειμένου η αίσθηση να είναι ακόμα πιο σπορ.
Παράλληλα ο turbo εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών έχει για την περίσταση πιο σπορ χαρακτηριστικά απόδοσης και αντίστοιχο ήχο, ενώ φτάνει τους 550 ίππους και τα 650 Nm. Έτσι 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 3,7 δευτερολέπτων, ενώ το 0-200 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 10,7 δεύτερα.
Φυσικά αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό με πιο εμφανή τα καθίσματα τύπου μπάκετ από ανθρακονήματα σε συνδυασμό και με κάποιες λεπτομέρειες, ενώ το σύστημα infotainment έχει πρόσθετες λειτουργίες για χρήση σε πίστα. Ταυτόχρονα υπάρχουν και τρία προγράμματα οδήγησης που επιλέγονται από το μπουτόν M Mode στο τιμόνι, τα Road, Sport και Track.