Μετά τη M5 η BMW παρουσίασε και την αντίστοιχη M5 Touring η οποία κινείται από το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης. Το οποίο αποτελείται από τον ανανεωμένο V8 των 4.400 κυβικών, έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και μια μπαταρία 18,6 kWh, που εξασφαλίζει έως και 60 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικής μετακίνησης.
Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 727 ίππους και τα 800 Nm ροπής, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δεύτερα. Τιμή που καθιστά τη M5 Touring ένα από τα πιο γρήγορα στέισον βάγκον που μπορεί να αγοράσει κανείς. Και αυτό παρά το βάρος της των 2,5 τόνων.
Όσο για την τελική της ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα αλλά με το προαιρετικό M Driver’s Pack ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα.
Ο βασικός της εξοπλισμός περιλαμβάνει και σύστημα τετραδιεύθυνσης για μεγαλύτερη ευελιξία ειδικά μέσα στην πόλη, ενώ ο χώρος φόρτωσής της κυμαίνεται από τα 500 έως και τα 1.630 λίτρα ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Το εσωτερικό είναι το ίδιο με αυτό της λιμουζίνας, με πολυτελή διάσταση, σπορ στοιχεία όπως τα μπάκετ καθίσματα και σύστημα infotainment τελευταίας γενιάς.
Η ολοκαίνουργια BMW M5 Touring παρουσιάστηκε επίσημα στο Pebble Beach Automotive Week και θα είναι διαθέσιμη προς τα τέλη της χρονιάς. Όσο για την τιμή της θα είναι ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με αυτήν του σεντάν.