Η περίοδος αναμονής για το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας των Μ της BMW ολοκληρώθηκε και έτσι η νέα M2 στην οποία αναφερόμαστε παρουσιάστηκε επίσημα.
Χωρίς τη μεγάλη και αμφιλεγόμενη μάσκα των M3 και M4 -από την τελευταία είναι 214 χιλιοστά πιο μικρή και έχει κατά 110 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο- αλλά με τα κλασικά σε διαστάσεις «νεφρά».
Λόγω του πιο σπορ χαρακτήρα μάλιστα δεν έχουν περίγραμμα, ενώ προκειμένου η εικόνα της να είναι όσο πιο δυναμική γίνεται τα πίσω φτερά είναι ιδιαίτερα φουσκωμένα . Ταυτόχρονα οι προφυλακτήρες είναι πιο επιθετικοί, υπάρχει μια αεροτομή στο χείλος του πορτμπαγκάζ, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση και φυσικά διαχύτης.
Τα λογότυπα Μ φυσικά και δεν λείπουν ούτε από το εσωτερικό, όπου θα προσέξει κανείς τα μπάκετ καθίσματα και το Curved Display που υπάρχει σε όλες τις καινούργιες BMW.
Ο κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.000 κυβικών που χρησιμοποιείται και στις Μ3 και Μ4 και εδώ αποδίδει 460 ίππους και 550 Nm. Στάνταρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic των 8 σχέσεων και προαιρετικά με ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων , ενώ επίσης στάνταρ είναι τόσο η ενεργητική ανάρτηση Μ όσο και το ενεργό μπλοκέ (100%) διαφορικό στον κινητήριο πίσω άξονα.
Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται σε εντυπωσιακά 4,1 δεύτερα όταν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο και σε 4,3 δεύτερα με το χειροκίνητο. Η τελική είναι 250 χλμ./ ώρα, εκτός και αν επιλεγεί το M Drivers Package οπότε ανεβαίνει στα 285 χλμ./ ώρα.
Στην περίπτωση αυτή η οροφή θα είναι από ανθρακόνημα όπως και τα εμπρός μπάκετ.
Η νέα BMW M2 θα κατασκευάζεται στο Μεξικό και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη.
Πηγή