Η Pepe Jeans, το θρυλικό βρετανικό brand είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη νέα συνεργασία της με την Dua Lipa, μία από τις πιο επιτυχημένες τραγουδίστριες και style icon της γενιάς της. Βαδίζοντας στα χνάρια των Χολιγουντιανών fashion icons, η Dua Lipa φωτογραφίζεται από τον David Sims για την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Pepe Jeans.
Η ίδια η καμπάνια αποτίνει φόρο τιμής στην κληρονομιά της Pepe Jeans, που είναι από τα πρώτα βρετανικά brands που έδωσαν μία fashion διάσταση στον κόσμο του denim, πίσω στο 1973. Φρέσκια και ανεπιτήδευτα άνετη, η Dua Lipa φωτογραφίζεται στους τόνους του άσπρου και του μαύρου, φορώντας μια σειρά κλασικών κομματιών denim.
Τόσο η καμπάνια όσο και η ίδια η συλλογή δίνει έμφαση στη δύναμη, τη φυσική ομορφιά και τη διαχρονική γοητεία του denim.
Στα 23 της, η Dua Lipa έχει κατακτήσει τον κόσμο της μουσικής και έχει γίνει fashion icon για τα εκατομμύρια των θαυμαστών της. Μετά την κυκλοφορία του ομώνυμου πρώτου άλμπουμ της «Dua Lipa» το 2017, έγραψε ιστορία όταν προτάθηκε για πέντε κατηγορίες στα BRIT Awards 2018 – η πρώτη γυναίκα με τόσες υποψηφιότητες. Της απονεμήθηκαν τα βραβεία «Best British Female Solo Artist» και «Best British Breakthrough Act». Τα τελευταία δύο χρόνια, η Dua Lipa είναι επίσης η καλλιτέχνις με τα περισσότερα streams στον κόσμο, ενώ τα ρεκόρ της διαδέχονται το ένα το άλλο: το video clip της για το hit single «New Rules», τον ύμνο της για τη γυναικεία χειραφέτηση, είχε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο views στο YouTube – καθιστώντας τη νεαρότερη καλλιτέχνιδα που το έχει καταφέρει αυτό. Το «One Kiss», η συνεργασία της με τον Calvin Harris, αποτέλεσε το single με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018, και έχει πουλήσει πάνω από 40 εκατομμύρια singles και περισσότερα από 3,4 εκατομμύρια άλμπουμ παγκοσμίως. Και οι διακρίσεις της συνεχίζονται με την Dua να κερδίζει δύο Grammy στις κατηγορίες «Best New Artist» και «Best Dance Recording» με τους Silk City για την τεράστια επιτυχία τους «Electricity» στην 61η τελετή των βραβείων Grammy και μια ακόμα διάκριση στα BRIT Awards 2019 όπου το «One Kiss», το κομμάτι της με τον Calvin Harris κερδίζει το βραβείο του «Best British Single».
Η Dua Lipa και η Pepe Jeans ταιριάζουν γάντι από κάθε άποψη! Και οι δύο γεννήθηκαν στο Λονδίνο και έχουν γίνει σύμβολα του ιδιαίτερου βρετανικού στιλ. Πολύ πριν συνεργαστεί με την Pepe Jeans, η έφηβη τότε Dua Lipa υπήρξε θαυμάστρια των διαφημιστικών εκστρατειών του brand. Άλλο ένα στοιχείο που την ώθησε να γίνει ambassador της Pepe Jeans ήταν το πρόγραμμα «Tru-Blu», μια πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας του brand, η οποία βασίζεται σε τρεις νέες οικολογικές τεχνολογίες, με σκοπό να καθιερώσει τα πρότυπα στο σχεδιασμό και τη δημιουργία του denim.
«Η Dua Lipa είναι ένα από τα ταχύτερα ανερχόμενα αστέρια στον κόσμο και το στιλ της ταιριάζει απόλυτα στο DNA της Pepe Jeans» λέει o Mark Blenkinsop, chief marketing officer του brand. «Η συνεργασία μας αποτελεί ένα νέο ορόσημο για την Pepe Jeans, επιδιώκοντας την εδραίωσή της στην Ευρώπη και τη στρατηγική της ανάπτυξη σε νέες αγορές. Το 2019 αναμένεται να είναι ένα συναρπαστικό έτος για την Dua Lipa και την Pepe Jeans, καθώς θα ανακοινώσουμε έναν αριθμό πρωτοβουλιών που θα ενθουσιάσει και θα κάνει τους καταναλωτές και τους εμπορικούς πελάτες B2Β να εμπλακούν πιο δυναμικά με το brand».
Η καμπάνια που εγκαινιάζει τη συνεργασία της Pepe Jeans με την Dua Lipa φωτογραφήθηκε από τον David Sims, τον Βρετανό φωτογράφο που ξεκίνησε την καριέρα του απαθανατίζοντας μουσικά είδωλα όπως ο David Bowie, οι Nirvana, η Bjork και η Courtney Love και έκτοτε έχει διαμορφώσει την εικόνα εντύπων όπως η Vogue, το The Face και το i-D. Έχει επίσης φωτογραφήσει την Daria Werbowy και τον Ashton Kutcher για καμπάνια της Pepe Jeans το 2005, μπαίνοντας στη λίστα των κορυφαίων φωτογράφων που έχουν εργαστεί για το brand, μαζί με τους Steven Meisel, Bruce Weber, Steven Klein και Mario Sorrenti. Η σύγχρονη ματιά του Sims για την ομορφιά και το στιλ τον καθιστά ιδανική επιλογή φωτογράφου για την Dua Lipa και η Pepe Jeans θα συνεχίσει αυτή τη συνεργασία.