Η G-Class είναι το κορυφαίο SUV στη γκάμα της Mercedes και ξεχωρίζει τόσο με την κλασική, εντυπωσιακή εμφάνισή της όσο και με τις δυνατότητές της πέρα από την άσφαλτο.
Επειδή όμως όλα αλλάζουν η Mercedes προχώρησε στην ανανέωση και την αναβάθμισή της. Το τετραγωνισμένο της αμάξωμα φυσικά και συνεχίζει ως είχε, απλά έχουν γίνει κάποιες αλλαγές για χάρη κυρίως της αεροδυναμικής.
Έτσι ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί εκ νέου, οι εμπρός κολώνες είναι πλέον πιο στρογγυλές και υπάρχει και ένα νέο «χείλος» στο παρμπρίζ, με αποτέλεσμα τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας από το 0,53 που αντιστοιχεί σε… νταλίκα στο 0,48.
Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό μιας και έχει υιοθετηθεί η τελευταία γενιά του συστήματος infotainment MBUX που συνδυάζεται και με μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών. Για την περίσταση υπάρχει και ειδικό μενού off road, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενες ποτηροθήκες, θέση ασύρματης φόρτισης για smartphone, αλλά και για πρώτη φορά σύστημα keyless.
Σε ότι αφορά τη γκάμα των κινητήρων και οι τρεις διαθέσιμοι έχουν πλέον ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V που συμβάλλει όταν απαιτείται με 20 πρόσθετους ίππους.
Η εισαγωγική έκδοση είναι η G 450 d που αντικαθιστά την G 400 d. Κινείται από τον εξακύλινδρο εν σειρά diesel των 3.000 κυβικών και των 367 ίππων, ενώ εξακύλινδρος 3.000 κυβικών είναι και ο κινητήρας βενζίνης της G 500 των 449 ίππων.
Ο μόνος V8 της γκάμας είναι ο τετράλιτρος της AMG G 63. Αποδίδει 585 ίππους και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δεύτερα, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα).
Κατά τα άλλα υπάρχει εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει και την ανάρτηση AMG Active Ride Control του AMG Offroad Pro πακέτου με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους κ.λπ.