Επίσημη αποκάλυψη στο διαδίκτυο για τη νέα γενιά του επιτυχημένου SUV της Hyundai, του Kona, που αισθητικά ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική λογική της μάρκας και έχει και κοινά με τον ηλεκτρικό Ioniq 5.
Ταυτόχρονα υπάρχουν, όπως αναμενόταν, οπτικές αναφορές στον προκάτοχό του, ενώ χαρακτηριστική είναι τόσο η μάσκα όσο και οι φωτεινές λωρίδες -από pixel στην ηλεκτρική έκδοση που είναι και η πρώτη που παρουσιάστηκε- τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Συνολικά η εικόνα είναι πιο σύγχρονη και δυναμική και γίνεται άμεσα αποδεκτή, ενώ οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν μεγαλώσει αισθητά προκειμένου να δημιουργηθεί και ικανή απόσταση από το πιο μικρό Bayon.
Έτσι λοιπόν το νέο Kona φτάνει τα 4,355 μέτρα (+15 εκατοστά), μεγαλύτερο κατά 20 χιλιοστά είναι και το πλάτος του, ενώ το μεταξόνιό του αυξήθηκε κατά 60 χιλιοστά.
Το τελευταίο αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους στο εσωτερικό του. Ενδεικτικό για το τελευταίο είναι το μέγεθος του χώρου αποσκευών του που ξεκινά από τα 374 λίτρα.
Από κει και πέρα οι σχεδιαστές της Hyundai ακολούθησαν τη λογική του Ioniq 5 και έτσι υπάρχει μια μεγάλη, ενιαία οπτικά οθόνη που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Και οι δύο έχουν διαγώνιο 12,3 ιντσών, ενώ αναμένεται να υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα συστήματα υποβοήθησης αλλά και διασύνδεσης.
Η ηλεκτρική έκδοση του νέου Kona που παρουσιάστηκε πρώτη θα έχει κατά πάσα πιθανότητα το σύστημα πρόωσης του αντίστοιχου Kia Niro, με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων, μπαταρία 64,8 kWh και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα.
Επίσης από το Niro θα προέρχεται και η πλήρως υβριδική έκδοση με τη συνδυαστική απόδοση των 144 ίππων και με τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών, ο οποίος θα χρησιμοποιείται και στην ενδεχόμενη plug-in υβριδική των 180 ίππων και με την ηλεκτρική αυτονομία 65 χιλιομέτρων.
Η γκάμα -οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στην επόμενη χρονιά– θα περιλαμβάνει και μια συμβατική εκδοχή με τον turbo των 1.000 κυβικών της μάρκας.