Το MX-5 εξακολουθεί να είναι δημοφιλές και να έχει ένα φανατικό κοινό, γεγονός που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία σε μια περίοδο που τα ανοιχτά μοντέλα γενικά και τα ρόουντστερ ειδικά είναι στο ναδίρ της δημοτικότητάς τους.
Έτσι λοιπόν η Mazda προχώρησε στην αναβάθμιση των δυναμικών του χαρακτηριστικών με την υιοθέτηση του Kinematic Posture Control (KPC), που αναγνωρίζει τη διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των πίσω τροχών και φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό στην εκάστοτε στροφή.
Πρακτικά πρόκειται για ένα σύστημα torque vectoring και με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η «ανύψωση» του αμαξώματος και επιτυγχάνεται η ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα του διθέσιου ρόουντστερ. Ειδικά στις γρήγορες στροφές και σε αυτές με κακό οδόστρωμα.
Το KPC θα είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις του MX-5, αυτήν με την κλασική μαλακή οροφή όσο και αυτή με την αναδιπλούμενη σκληρή (RF). Ταυτόχρονα στη γκάμα προστέθηκαν και νέα χρώματα αμαξώματος.