Η Aston Martin, μετά την κυκλοφορία της κλειστής Vantage Coupé, παρουσίασε και την ανοιχτή έκδοση, την Vantage Roadster, που ξεχωρίζει χάρη στην ποιοτική, μαλακή οροφή της. Η οροφή, διαθέσιμη σε τέσσερις αποχρώσεις (μαύρο, κόκκινο, μπλε και μαύρο-ασημί), έχει έναν ειδικό μηχανισμό που της επιτρέπει να διπλώνει σε σχήμα «Ζ». Κάτι που μειώνει τόσο το βάρος όσο και τον χρόνο ανοίγματος και κλεισίματος.

Ο οποίος διαρκεί μόλις 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η όλη διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο εξ αποστάσεως από το κλειδί της Vantage, όσο και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 χλμ./ώρα.

Aston-Martin-Vantage-Roadster_2025-9.jpg

Παρά την παρουσία της μαλακής οροφής και τις απαραίτητες για χάρη της ακαμψίας ενισχύσεις του πλαισίου, η αύξηση του βάρους σε σχέση με την Coupé περιορίστηκε μόλις στα 60 κιλά, με το σύνολο να ανέρχεται στα πολύ λογικά 1.665 κιλά.

Aston-Martin-Vantage-Roadster_2025-12.jpg

Το εσωτερικό της καινούργιας ανοιχτής Aston Martin είναι φυσικά πολυτελές και high tech, με οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment αλλά και φυσικούς διακόπτες για κάποιες από τις βασικές λειτουργίες. Το στάνταρ ηχοσύστημα έχει ισχύ 390 Watt και συνολικά 11 ηχεία, ενώ το προαιρετικά έχει εξελιχθεί από την Bowers & Wilkins.

Aston-Martin-Vantage-Roadster_2025-17.jpg

Κάτω από τα μακρύ καπό βρίσκεται ο γνωστός V8 bi-turbo των 4.000 κυβικών της AMG, που αποδίδει 665 ίππους οι οποίοι καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

Οι επιδόσεις φυσικά εντυπωσιάζουν, ειδικά για ένα ανοιχτό μοντέλο, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,6 δεύτερα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 323 χλμ./ώρα.

Aston-Martin-Vantage-Roadster_2025-6.jpg

Η ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, έχει αμορτισέρ Bilstein-DTX ειδικά ρυθμισμένα για τη Roadster, τα φρένα μπορούν προαιρετικά να είναι κεραμικά, ενώ οι ζάντες είναι διαμέτρου 21 ιντσών.

1737013313264-601959133-Aston-Martin-Vantage-Roadster_2025-19.jpg

Οι πρώτες Aston Martin Vantage Roadster θα παραδοθούν στους νέους τους ιδιοκτήτες το δεύτερο τρίμηνο του 2025, οι οποίοι στη Γερμανία θα έχουν πληρώσει περίπου 158.000 ευρώ για να τις αποκτήσουν.



Πηγή