Ανανέωση δεν χρειάζονται μόνο τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αλλά και τα ηλεκτρικά. Έτσι λοιπόν η Nissan προχώρησε στο facelift του δικού της ηλεκτρικού μοντέλου, του Leaf. Το οποίο δεν είναι, όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, ιδιαίτερα εκτεταμένο.
Κάθε άλλο μάλιστα, μιας και η πιο σημαντική αλλαγή εντοπίζεται στη μαύρη πλέον μάσκα, ενώ όπως συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις εμπλουτίστηκε η γκάμα των χρωμάτων για το αμάξωμα -και με διχρωμίες- και παρουσιάστηκαν και καινούργιες ζάντες 16 και 17 ιντσών.
Η ίδια προσέγγιση ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό, όπου οι διαφοροποιήσεις είναι σε τεχνολογικό επίπεδο και περιλαμβάνουν την αναβάθμιση του ProPilot που έχει χαρακτηριστικά συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου, αλλά και του συστήματος infotainment. Που πλέον συνεργάζεται απρόσκοπτα τόσο με το Apple CarPlay όσο και με το Android Auto.
Οι μηχανικοί της Nissan δεν ασχολήθηκαν πρακτικά με το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του Leaf. Το οποίο θα είναι και πάλι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η εισαγωγική των 150 ίππων έχει μια μπαταρία 40,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 270 χιλιομέτρων, ενώ στην κορυφαία e+ η απόδοση φτάνει τους 218 ίππους. Εδώ η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 62,0 kWh που επαρκούν για την κάλυψη μέχρι και 377 χιλιομέτρων.