Η GTA της δεκαετίας του ’60 θεωρείται ένα από τα πλέον κλασικά μοντέλα της μακρόχρονης ιστορία της Alfa Romeο και εξακολουθεί να έχει ακόμα φανατικούς οπαδούς. Που αρέσκονται και στον πολύ ωραίο ήχο του τετρακύλινδρου των 1.600 κυβικών, που χάρη στα διπλά μπουζί του ανά κύλινδρο και στα δύο καρμπυρατέρ της Weber απέδιδε 115 ίππους.
Αυτός ο ήχος λοιπόν είτε θα χαθεί είτε θα είναι τεχνητός στην αναβίωση της GTA από την Totem Αutomobili με τη λογική των restomods, δηλαδή των καινούργιων παλιών αυτοκινήτων. Και αυτό γιατί ο αλουμινένιος βενζινοκινητήρας θα έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 518 ίππων και 980 Nm. Ο οποίος φυσικά εξασφαλίζει τελείως διαφορετικές επιδόσεις σε σχέση με το αρχέτυπο, μιας και το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 245 χλμ./ ώρα.
Η αυτονομία φτάνει τα 340 χιλιόμετρα, όχι βέβαια εξαντλώντας τις δυνατότητες του ηλεκτροκινητήρα, χάρη στη μπαταρία νικελίου- μαγνησίου- κοβαλτίου με την ενεργειακή χωρητικότητα των 50,4 kWh.
Το βάρος της είναι 330 κιλά και προκειμένου κάπως να το αντισταθμίσουν οι άνθρωποι της ιταλικής καροσερίας χρησιμοποίησαν αρκετό ανθρακόνημα και αλουμίνιο. Έτσι το σύνολο δεν ξεπερνά τα 1.270 κιλά, που φυσικά βοηθά στην επίτευξη των επιδόσεων που πραναφέραμε.
Οι διαστάσεις αλλά και το στυλ του αμαξώματος είναι σχεδόν ταυτόσημα με αυτές της κλασικής Alfa Romeo GTA, οπότε το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,0 μέτρα, ενώ στο εσωτερικό οι σχεδιαστές συνδύασαν ιδανικά τα ρετρό και τα σύγχρονα στοιχεία.
Καμία σχέση με το αρχέτυπο μοντέλο δεν έχει βέβαια και η τιμή της ηλεκτρικής Alfa Romeo GTA, καθώς έχει εκτοξευθεί στις 430.000 ευρώ.