Η Toyota θέλει να αποκτήσει (και) ένα σπορ προφίλ τόσο μέσω της γκάμας GR όσο και με την παρουσίαση μοντέλων με πιο δυναμική εμφάνιση και γιατί όχι και δυναμικά χαρακτηριστικά.
Στα πλαίσια αυτής της λογικής λοιπόν οι φήμες κάνουν λόγο για τη συνεργασία της τόσο με τη Suzuki όσο και με τη Daihatsu για την εξέλιξη ενός σχετικά μικρού σπορ μοντέλου. Με μήκος περίπου 4,20 μέτρα και φιλοσοφία ανάλογη με αυτή του αειθαλούς Mazda MX-5, που θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως επίγονος του MR-2.
Μικρός θα είναι και ο κινητήρας του, καθώς πρόκειται για έναν τρικύλινδρο turbo 1.000 κυβικών και απόδοσης 120 ίππων και προέλευσης Suzuki. Ο οποίος μπορεί να έχει και κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση, με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα να έχει το προβάδισμα.
Σε χαμηλά επίπεδα θα κυμαίνεται και το βάρος του καθώς δεν θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά, γεγονός που θα βοηθά την επίτευξη καλών επιδόσεων παρά τους μόλις 120 ίππους.
Η τιμή του μικρού σπορ μοντέλου θα κυμαίνεται σαφώς κάτω από τις 20.000 ευρώ και αν αυτά είναι τα καλά νέα τα κακά είναι πως δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη που έχει κηρύξει για τα καλά τον πόλεμο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.