Η Toyota μπορεί πλέον να έχει μπει δυναμικά στα ηλεκτρικά μοντέλα αλλά από την άλλη εξετάζει και άλλες εναλλακτικές σε ότι αφορά την ουδέτερη από πλευράς εκπομπών ρύπων μετακίνηση.
Για το σκοπό αυτό έχει συνασπιστεί με τις Mazda, Subaru, Kawasaki και Yamaha, ενώ το πρώτο προϊόν αυτής της συνεργασίας είναι ένας V8 που έχει εξελιχθεί από τις Toyota και Yamaha και καταναλώνει υδρογόνο.
Το συγκεκριμένο σύνολο που έχει χωρητικότητα 5.000 κυβικών, κινούσε το σπορ κουπέ Lexus RC F, ενώ προκειμένου να μπορεί να καταναλώνει υδρογόνο οι μηχανικοί της Yamaha έχουν επέμβει στο σύστημα ψεκασμού, τις κυλινδροκεφαλές και την εξαγωγή του.
Το αποτέλεσμα των επεμβάσεων αυτών είναι ο V8 με το υδρογόνο να αποδίδει 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 540 Nm στις 3.600 σ.α.λ. -η απόδοση του με βενζίνη είναι 464 ίπποι στις 7.100 σ.α.λ. και 520 Nm στις 4.800 σ.α.λ.- ενώ το πιο σημαντικό είναι η ουδετερότητά του στις εκπομπές CO2.
Από κει και πέρα η καύση στους κυλίνδρους είναι πιο γρήγορη σε σχέση με τη βενζίνη, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ενώ περιορισμένοι είναι και οι κραδασμοί.
Η πρώτη εφαρμογή του συγκεκριμένου κινητήρα αναμένεται να είναι σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενώ η ίδια η Toyota έχει παρουσιάσει ένα GR Yaris που επίσης καταναλώνει υδρογόνο.