Η Volkswagen προχωρά με ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση και ένα από τα βασικά της βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η παρουσίαση του πρώτου παγκόσμιου ηλεκτρικού της μοντέλου –του ID.4, που σε αντίθεση με το ID.3 που προηγήθηκε θα πωλείται και στις ΗΠΑ.
Στις ΗΠΑ όπου η έναρξη της λήψης παραγγελιών από την πλευρά των αντιπροσώπων της μάρκας συνδυάστηκε και με μια ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της που ανέφερε πως η ονομασία της θα άλλαζε, τουλάχιστον για τις ΗΠΑ, από Volkswagen σε Voltswagen και μόνο για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Ακριβώς για να δοθεί ακόμα πιο μεγάλη έμφαση στη στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση.
Το συγκεκριμένο δελτίου τύπου είχε ημερομηνία 29 Απριλίου, αναρτήθηκε στις 29 Μαρτίου στο site της εταιρείας στις HΠA ανέφερε πως το Voltswagen θα τοποθετηθεί σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα και τα συμβατικά θα εξακολουθούν να έχουν αυτό που όλοι γνωρίζουμε, ενώ κατέβηκε μόλις έγινε αντιληπτό.
Τι μπορεί να έχει γίνει; Παρόλο που στο δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε έστω και για λίγο υπήρχε και δήλωση του επικεφαλής της γερμανικής μάρκας στις ΗΠΑ Scott Keogh –«ίσως αλλάξουμε το Κ με το L αλλά δεν θα αλλάξουμε τη δέσμευση της μάρκας να κατασκευάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία- είναι πολύ πιθανό να υπάρχει και μια σωρεία λαθών και συμπτώσεων. Από τη χρήση του αυτόματου διορθωτή του Word μέχρι το λάθος προγραμματισμό της ανάρτησης που ίσως και να προοριζόταν και για την καθιερωμένη πλάκα της 1ης Απριλίου.
Και αυτό γιατί η αλλαγή της επωνυμίας, έστω και μερικώς, μιας παγκόσμιας μάρκας είναι κάτι που δεν συνηθίζεται. Όχι μόνο γιατί έχει χτιστεί ένα ισχυρό brand name που πρέπει να διατηρείται αλλά και γιατί οι αλλαγές αυτού του είδους συνοδεύονται από πολύ μεγάλα έξοδα. Από την εικόνα των αντιπροσωπειών μέχρι και τα εταιρικά site. Και μάλιστα σε μια περίοδο που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, της VW συμπεριλαμβανομένης, να προσπαθούν να περιορίσουν τις άλλες τους δαπάνες για να χρηματοδοτήσουν την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.
Επίσης η γερμανική εταιρεία άλλαξε μόλις πρόσφατα το λογότυπό της…