Η Audi είχε δεσμευτεί να στραφεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση έως το 2032 όπως πλέον αναθεωρεί τη στρατηγική της η οποία περιλαμβάνει και την διατήρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αρχικά λοιπόν η γερμανική εταιρεία είχε προγραμματίσει να σταματήσει την ανάπτυξη νέων θερμικών κινητήρων το 2026. Ωστόσο, οι εξελίξεις στην αγορά και η στρατηγική ανταγωνιστών όπως οι BMW, Mercedes και Volvo, που επίσης καθυστερούν την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, επηρέασαν την απόφαση της Audi.
Ο CEO της Gernot Döllner δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η οριστική διακοπή των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες στις παγκόσμιες αγορές, ενώ τα plug-in υβριδικά (PHEV) μοντέλα θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο σε αυτή τη μεταβατική περίοδο της εταιρείας.
Μέσα στο 2025, η Audi σκοπεύει να παρουσιάσει 10 νέα PHEV, μεταξύ των οποίων και το A5 plug-in hybrid, το οποίο θα παρουσιαστεί άμεσα.

Το νέο Α6 Avant είναι ήδη διαθέσιμο ενώ το καινούργιο Q3 θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι. Επίσης έως το τέλος του 2025, η Audi θα έχει λανσάρει 10 νέα μοντέλα στη Βόρεια Αμερική, ενώ εξετάζει και την τοπική παραγωγή για να προσαρμοστεί στους επιπλέον δασμούς που τυχόν εφαρμοστούν.
Στην Κίνα, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της μέσω συνεργασιών με τις FAW και SAIC, διατηρώντας ισχυρή παρουσία τόσο ηλεκτρικά όσο και στα συμβατικά μοντέλα.