Η Bentley με τη νέα Continental Supersports επέλεξε αφενός να αγνοήσει την τάση του εξηλεκτρισμού καθώς αντί για υβριδικά ή ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης παρουσίασε ένα old school σύνολο που βασίζεται αποκλειστικά στον bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών.

Για την περίσταση ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά με αποτέλεσμα να αποδίδει 666 ίππους και 800 Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που έχει ενισχυθεί κατάλληλα για να αντέχει τη μεγαλύτερη καταπόνηση και εξασφαλίζει πιο άμεσες και γρήγορες αλλαγές. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η εξάτμιση από τιτάνιο της Akrapovic που παρέχει αυθεντικό ήχο, χωρίς τεχνητή ενίσχυση.

Η μεγάλη διαφοροποίηση της Supersports από τις άλλες εκδόσεις της Continental είναι πως δεν είναι τετρακίνητη αλλά πισωκίνητη. Με την επιλογή αυτή, πέρα από τη δημιουργία ενός πραγματικά σπορ χαρακτήρα -σε αυτό συμβάλλει και η απουσία κάποιων συστημάτων υποβοήθησης- το βάρος της έχει μειωθεί κατά 500 κιλά και έχει κατέβει συνολικά κάτω από τους 2 τόνους.

Προκειμένου η μεγάλη ισχύς να περνά χωρίς προβλήματα στο δρόμο υπάρχει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.

bentley-continental-gt-supersports-5.jpg

Η εξοικονόμηση κιλών πάντως δεν προέκυψε μόνο από την απουσία τετρακίνησης. Ταυτόχρονα έχει περιοριστεί η ηχομόνωση, η οροφή είναι από ανθρακόνημα, ενώ το ηχοσύστημα είναι μόνο για όσους κάθονται μπροστά. Λογικό μιας και δεν υπάρχει πίσω κάθισμα.

Η ενεργή πνευματική ανάρτηση έχει νέες ρυθμίσεις, όπως και η τετραδιεύθυνση και η ενεργή αντιστρεπτική. Οι 22άρες σφυρήλατες ζάντες έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Manthey, ενώ το σύστημα πέδησης συνδυάζει ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά με τεράστιους δίσκους 440 χιλιοστών με 10πίστονες δαγκάνες μπροστά και 410 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

bentley-continental-gt-supersports-4.jpg

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας. Το Touring προσφέρει την πιο ισορροπημένη προσέγγιση με αυξημένη άνεση, το Bentley Mode δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη σπορ συμπεριφορά και ενεργοποιεί το launch control, ενώ το Sport εκμεταλλεύεται πλήρως την ισχύ του V8 και τις αντίστοιχες ρυθμίσεις της ανάρτησης για την όσο το δυνατόν πιο απόλυτη οδική συμπεριφορά.

bentley-continental-gt-supersports-6.jpg

Η Continental Supersports διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακόνημα, υλικό που κυριαρχεί και στο εσωτερικό της όπου ξεχωρίζουν τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα και η απαραίτητη αριθμημένη πινακίδα μιας και η παραγωγή θα περιοριστεί σε 500 αυτοκίνητα.

Οι παραγγελίες θα ανοίξουν τον Μάρτιο και οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται για τις αρχές του 2027. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, όμως εκτιμάται πως θα κοστίζει περί τις 460.000 ευρώ.

bentley-continental-gt-supersports-2.jpg



Πηγή