Η Dacia παρουσίασε το εδώ και καιρό αναμενόμενο μεγάλο SUV της το Bigster. Το οποίο θα αποτελέσει αφενός τη ναυαρχίδα της γκάμα της και αφετέρου θα μετακινήσει την παρουσία της ένα σκαλί προς τα πάνω, στη σημαντική και ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία C.
Η εικόνα του Bigster, που βασίζεται στο πλαίσιο CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, ακολουθεί το στυλ του επίσης καινούργιου Duster, με σύγχρονη σχεδίαση, έντονες γραμμές, LED φώτα, μεγάλους θόλους για τους τροχούς και ζάντες από 17 έως και 19 ίντσες.
Στο εσωτερικό, η Dacia έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην άνεση και την πρακτικότητα και έτσι υπάρχουν ρυθμιζόμενα καθίσματα, διπλό σύστημα κλιματισμού και βελτιωμένη ηχομόνωση. Το ταμπλό διαθέτει οθόνη αφής 10,1 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, ενώ η οικογενειακή του διάσταση τονίζεται και από το πορτμπαγκάζ των 667 λίτρων.
Το Bigster θα είναι διαθέσιμο με σύνολα με υβριδική υποβοήθηση, με την κορυφαία επιλογή να είναι η Hybrid 155. Εδώ ένας τετρακύλινδρος βενζίνης 1.200 κυβικών συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,4 kWh, αποδίδοντας συνολικά 153 ίππους.
Πρόκειται για το πιο ισχυρό μοντέλο της Dacia μέχρι σήμερα και σύμφωνα με την εταιρεία η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά στο 80% των διαδρομών.
Άλλα κινητήρια σύνολα θα είναι η έκδοση TCe 140 με τρικύλινδρο κινητήρα 1.200 κυβικών και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η βασική TCe 130 έχει τετρακίνηση και θα είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η τιμή του Bigster θα ξεκινά περίπου από τις 30.000 ευρώ, καθιστώντας το πέρα από το πιο ισχυρό και το πιο ακριβό Dacia έως τώρα.