To 1999, η Honda είχε παρουσιάσει το Insight, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.
Από τότε, η ιαπωνική εταιρεία έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας, η οποία συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η υβριδική γκάμα της έχει διευκολύνει τους οδηγούς να κάνουν μια ομαλή, άνετη και οικονομικά αποδοτική μετάβαση προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.
Μετά την κυκλοφορία του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με έναν 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1.300 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου.
Επτά χρόνια αργότερα, το CR-Z έκανε την εμφάνισή του, συνδυάζοντας το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1.500 κυβικών και χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμικής οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.
Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα που το χαρακτήριζε, με στοιχεία όπως τα καθίσματα Magic Seats και τον χώρο αποσκευών των 300 λίτρων, χάρη στις μικρές διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA.
Πέντε χρόνια μετά, το NSX εισήγαγε στην κατηγορία των supercars το πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης της εποχής, με τετρακίνηση.
Σήμερα, η γκάμα των μοντέλων της Honda έχει πλήρως εξηλεκτριστεί. Τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV.
Τα οποία εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, υβριδικής λειτουργίας και λειτουργίας με τον θερμικό κινητήρα, χωρίς να απαιτείται καμία παρέμβαση από τον οδηγό.