Ένα κριτήριο για το πόσο δημοφιλής είναι μια μάρκα αποτελούν και τα σχόλια με τα θετικά συναισθήματα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυo. Τα οποία μάλιστα αποτέλεσαν και αντικείμενο ερευνών.

Η πρώτη έρευνα είναι του ασφαλιστικού συμβουλευτικού οργανισμού Compare the Market και η οποία ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή η Hyundai αναδείχθηκε ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

Η δεύτερη είναι της εταιρείας ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται, ανάμεσα στις 10 πιο δημοφιλής mainstream μάρκες, ως η πιο αγαπημένη καθώς συγκεντρώνει τα πιο πολυπληθή θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο.



Πηγή