Ένα κριτήριο για το πόσο δημοφιλής είναι μια μάρκα αποτελούν και τα σχόλια με τα θετικά συναισθήματα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυo. Τα οποία μάλιστα αποτέλεσαν και αντικείμενο ερευνών.
Η πρώτη έρευνα είναι του ασφαλιστικού συμβουλευτικού οργανισμού Compare the Market και η οποία ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή η Hyundai αναδείχθηκε ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
Η δεύτερη είναι της εταιρείας ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται, ανάμεσα στις 10 πιο δημοφιλής mainstream μάρκες, ως η πιο αγαπημένη καθώς συγκεντρώνει τα πιο πολυπληθή θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο.
Τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν την κάθε μάρκα, ενώ κορυφαία είναι η θέση της Hyundai και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.
Χαρακτηριστική είναι και η δήλωση του ο κ. Ανδρέα Χριστοφορίδη, Γενικού Διευθυντή της Hyundai Ελλάς: «Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και, επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση – και τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό Δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος».
Ο κ. Νάσος Δέδες, Διευθυντής Marketing της Hyundai Ελλάς ανέφερε πως «η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας της Hyundai στην ελληνική αγορά. Το 2021 λανσάραμε τις «μηχανές συγκίνησης» που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό Crossover Bayon, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του Tucson, που βραβεύθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022. Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους».
Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως η Ελλάδα ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα στην οποία ήταν διαθέσιμα τα αυτοκίνητα της Hyundai, ενώ η Hyundai Ελλάς έχει βραβευθεί από την Hyundai Motor Company τόσο ως ο Καλύτερος Εισαγωγέας παγκοσμίως, όσο και με πανευρωπαϊκές διακρίσεις στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.