Τον τελευταίο καιρό πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν τα λογότυπά τους, κάνοντάς τα πιο απλά -πλέον η τάση δεν θέλει τρισδιάστατες απεικονίσεις- προκειμένου να τα κάνουν πιο δυνατά οπτικά και στα social media.
H τελευταία που προχώρησε σε αλλαγή του σήματός της και μάλιστα μετά από 20 ολόκληρα χρόνια, είναι η Lamborghini. Το καινούργιο της λογότυπο, όπως λέει η ίδια η διάσημη ιταλική εταιρεία «χαρακτηρίζεται από ένα εκλεπτυσμένο αλλά και τολμηρό σχεδιασμό, με στόχο να απηχήσει το τολμηρό πνεύμα και την ξεχωριστή ταυτότητα της μάρκας».
Το νέο λογότυπο παραπέμπει φυσικά στο μέχρι τώρα, καθώς οι αλλαγές στον ταύρο είναι πολύ μικρές. Η πιο σημαντική διαφοροποίηση είναι η υιοθέτηση μιας πιο χάλκινης απόχρωσης αντί του έως τώρα έντονα χρυσής, προκειμένου, πάντα σύμφωνα με τους Ιταλούς, να απεικονίζεται η εξελικτική πορεία της μάρκας.
Για το ίδιο λόγο ανανεώθηκε και η γραμματοσειρά, ενώ για πρώτη φορά στις ψηφιακές πλατφόρμες της Lamborghini o ταύρος θα εμφανίζεται και μόνος του. Χωρίς το περίγραμμα τύπου ασπίδας και την επωνυμία της μάρκας.
Το πρώτο μοντέλο με το νέο λογότυπο θα είναι η ανανεωμένη και plug-in υβριδική Urus και θα ακολουθήσει η διάδοχος της Huracan.