Η Lancia είναι μια από τις παλιές –μετρά 116 χρόνια ιστορίας– πρωτοποριακές και γνωστές ιταλικές μάρκες, η οποία τα τελευταία χρόνια είχε περιοριστεί στην εσωτερική αγορά της γειτονικής χώρας και η γκάμα της περιλάμβανε ένα και μοναδικό μοντέλο. Το Ypsilon.
Η Stellantis, ο όμιλος στον οποίο ανήκει πλέον η Lancia, είναι αποφασισμένη να την επεναφέρει στην πρώτη γραμμή και έτσι παρουσίασε το νέο της λογότυπο. Το οποίο είναι εμπνευσμένο από αυτό του 1957 που είχε παρουσιαστεί ταυτόχρονα με την τότε καινούργια Flaminia.
Σύμφωνα με τη Lancia το νέο λογότυπο είναι «Προοδευτικά Κλασσικό» αξιοποιώντας ιστορικά χαρακτηριστικά, όπως η σημαία και το δόρυ, με έναν απόλυτα μοντέρνο τρόπο. Ταυτόχρονα καινούργια και μοντέρνα είναι και η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιείται από εδώ και στο εξής.
Παράλληλα οι Ιταλοί παρουσίασαν και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Lancia, η οποία ονομάζεται Pu+Ra Design, προέρχεται από τη σύνθεση των λέξεων «Pure» (καθαρή) και «Radical» (καινοτόμα).
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας Luca Napolitano οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta.
Όσο για το εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των ιταλικών επίπλων, με απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία.
Μια πρώτη έκφραση όλων αυτών είναι το Lancia Pu+Ra Zero που αποτελεί ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που εκφράζει την ουσία του σχεδιαστικού οράματος της Lancia, το οποίο θα χαρακτηρίζει το νέο Ypsilon, την καινούργια ναυαρχίδα της μάρκας αλλά και τη νέα Delta.
Το εμπρός μέρος του Lancia Pu+Ra Zero εφαρμόζει μια νέα προσέγγιση στην ιστορική μάσκα «calice» (δισκοπότηρο) της Lancia, η οποία τώρα περνά στο μέλλον. Η νέα μορφή της «calice» θα βρίσκεται σε όλα τα νέα μοντέλα, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα στρογγυλά φώτα που θυμίζουν τη Stratos και θα χρησιμοποιηθούν στο νέο Ypsilon, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζει το νέο λογότυπο.