Πρεμιέρα για τη νέα σειρά 5 της BMW, η οποία, όπως άλλωστε συνηθίζεται τελευταία παρουσίασε καταρχήν την ηλεκτρική της εκδοχή η οποία ονομάζεται i5 και καλύπτει το κενό μεταξύ των i4 και i7.

H i5 λοιπόν είναι διαθέσιμη ως πισωκίνητη i5 eDrive 40 με 340 ίππους και ως τετρακίνητη i5 M60 xDrive με 517 ίππους. Η μπαταρία είναι σε κάθε περίπτωση η ίδια με ενεργειακή χωρητικότητα 81,2 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία από 455 έως 582 χιλιόμετρα.

Από πλευράς επιδόσεων η M60 χρειάζεται μόλις 3,8 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, ενώ ενδιαφέρον είναι πως η ενεργητική της ανάρτηση μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί και με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους.

Από πλευράς διαστάσεων η i5 φτάνει τα 5,060 μέτρα, οι αναλογίες της είναι κλασικές για μια μεγάλη λιμουζίνα, ενώ χαρακτηριστική είναι η κλειστή μάσκα με το λογότυπο Μ της M60.

Ταυτόχρονα η κορυφαία έκδοση έχει και πιο προσεγμένη αεροδυναμική με έναν μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος της, ενώ για πρώτη φορά στην 5άρα είναι διαθέσιμο και το πακέτο M Sport Pro.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδίαση που έχει υιοθετήσει η BMW σε όλα της τα καινούργια μοντέλα, με τις δύο μεγάλες οθόνες των 12,3 και 14,9 ιντσών να δημιουργούν ένα ενιαίο πάνελ με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό.

Συνολικά η αίσθηση είναι πολυτελής, οι χώροι άνετοι ενώ δε λείπει ο τεχνητός ήχος σε σύνθεση Zimmer που διαφοροποιείται ανάλογα με το προφίλ οδήγησης.

H βάσης της νέας BMW i5 είναι το πλαίσιο CLAR που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων και στην i4. Ο στάνταρ on board φορτιστής είναι 11 kW, ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε DC ταχυφορτιστή είναι 205 kW.

Η νέα BMW i5 θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία από το φθινόπωρο με την τιμή της να ξεκινά πάνω κάτω από τις 70.000 ευρώ.

Αργότερα θα ακολουθήσουν οι ήπια υβριδικές εκδόσεις των 2.000 κυβικών (48V), η 520i των 190 ίππων και η diesel 520d των 197, ενώ την ερχόμενη άνοιξη θα παρουσιαστούν οι plug-in υβριδικές 530e και 550d xDrive.



Πηγή