Το τελευταίο μεγάλο νέο για την καινούργια C-Class της Mercedes είναι η παρουσίαση της κορυφαίας, μέχρι στιγμής εκδοχής της, της AMG C 43 4MATIC.
Ο λόγος για αυτό δεν είναι άλλος από τον κινητήρα που υπάρχει κάτω από το μακρύ καπό της, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου είναι τετρακύλινδρος με 2.000 κυβικά. Η πρεμιέρα του νέου συνόλου είχε γίνει πριν λίγες εβδομάδες με την ευκαιρία της παρουσίασης της AMG SL 43 και στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του του περιλαμβάνεται τόσο το ηλεκτρικό turbo όσο και η ήπια υβριδική υποβοήθηση των 48V.
Η οποία όταν χρειάζεται προσθέτει 14 ίππους στους 408 που αποδίδει ο δίλιτρος τετρακύλινδρος. Ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της AMG και με τετρακίνηση. Που υπό κανονικές συνθήκες στέλνει το 69% της ροπής στον πίσω άξονα.
Ο βασικός εξοπλισμός της AMG C 43 4MATIC περιλαμβάνει τετραδιεύθυνση καθώς και ενεργά αμορτισέρ με τρία προγράμματα λειτουργίας, ενώ το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 4,6 δευτερολέπτων για τη λιμουζίνα και 4,7 για το στέισον. Την ίδια στιγμή η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα ή ανεβαίνει στα 265 με το προαιρετικό AMG Driver’s Package.
Κατά την πάγια τακτική της AMG οι αισθητικές διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα της κορυφαίας C-Class είναι μεν διακριτές αλλά και διακριτικές. Έτσι υπάρχει η μάσκα τύπου Panamera σε συνδυασμό με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και έναν τονισμένο διαχύτη πίσω, ενώ οι στάνταρ ζάντες είναι 18 ιντσών.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η AMG C 43 4MATIC θα είναι διαθέσιμη σύντομα με μια τιμή που στη Γερμανία θα ξεκινά από περίπου 65.000 ευρώ και για τις δύο εκδόσεις αμαξώματος.