Η καινούργια Porsche 911 Turbo S δεν εντυπωσιάζει μόνο με το υβριδικό σύστημα πρόωσής της των 711 ίππων, αλλά και με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών που φροντίζουν ώστε η οδήγηση να παραμένει ασφαλής και απολαυστική σε κάθε περίσταση.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες καινοτομίες βρίσκεται καλά κρυμμένη: ένα μικρόφωνο, τοποθετημένο στο εσωτερικό του εμπρός αριστερού φτερού, «ακούει» τους ήχους του νερού που χτυπά στο οδόστρωμα. Σε συνεργασία με το σύστημα ευστάθειας, ειδοποιεί τον οδηγό να ενεργοποιήσει το Wet Mode όταν ανιχνεύεται βρεγμένο οδόστρωμα, μειώνοντας τον κίνδυνο απώλειας πρόσφυσης.
Ταυτόχρονα η ενεργητική αεροδυναμική χαμηλώνει το εμπρός σπόιλερ και κατευθύνει τον αέρα σε ειδικούς διαχυτές, με στόχο να προστατεύονται τα κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 χιλιοστών από την υγρασία.
Το πρόβλημα με τα κεραμικά δισκόφρενα είναι ότι, όταν είναι βρεγμένα, χρειάζονται χρόνο μέχρι να επανέλθει η ιδανική τριβή, κάτι που μπορεί να μειώσει την απόδοση στο φρενάρισμα. Η Porsche, με αυτή τη λύση, καταφέρνει να διατηρεί την ακρίβεια και την απόκριση σταθερή, ακόμη και σε δυνατή βροχή.

Η Porsche πάντως δεν είναι η μόνη που χρησιμοποιεί μικρόφωνα, καθώς και η Mercedes, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί αντίστοιχο hardware στην S-Class και την EQS για να ενισχύσει την αξιοπιστία των αυτόνομων συστημάτων Επιπέδου 3.
















