Η Ferrari προκάλεσε αντιδράσεις με την απόφασή της να επιλέξει για το καινούργιο της hypercar, την F80, έναν bi-turbo V6, αντί για τον εμβληματικό V12 που οι πιο πολλοί οπαδοί της μάρκας περίμεναν.
Ο οποίος δίνει το παρόν μεταξύ άλλων και στο SUV της Ferrari, την Purosangue αλλά η επιλογή του V6 των 3.000 κυβικών για το κορυφαίο της μοντέλο ήταν συνειδητή προκειμένου να δείξει πως η προτεραιότητα δίνεται στην τεχνολογική εξέλιξη και όχι στην παράδοση.
Χαρακτηριστικά ο Enrico Galliera, επικεφαλής του μάρκετινγκ της Ferrari, εξηγεί πως η επιλογή έγινε με βάση τεχνικά κριτήρια. Η Ferrari εξέτασε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει τον V12, αλλά κατέληξε στο συμπέρασμα πως ο V6 ήταν η καλύτερη επιλογή για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή απόδοση και τις αντίστοιχες επιδόσεις.
Έτσι λοιπόν ο V6 των 3.000 κυβικών έχει πολλά κοινά με το σύνολο του αγωνιστικού του Le Mans και αποδίδει 900 ίππους, ξεπερνώντας έτσι τον V12 των 6,5 λίτρων της 12Cilindri. Επιπλέον, η F80 διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ στους 1.200 ίππους. Που της επιτρέπουν να επιταχύνει από τη στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,15 δευτερόλεπτα, αφήνοντας πίσω της τη McLaren W1 με τον υβριδικό V8 που αποδίδει 1.275 ίππους.
Το σημαντικό για τη Ferrari είναι πως οι πελάτες της που έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν μια από τις συνολικά 799 που θα κατασκευαστούν δεν προβληματίστηκαν καθόλου από την παρουσία του V6 και όχι του V12 στο κέντρο του πλαισίου της και τις αγόρασαν όλες πριν καν παρουσιαστούν επίσημα.