Η Cara Delevingne και ο Olivier Rousteing έχουν συνηθίσει οι συνεργασίες τους να γίνονται viral. Η Delevingne όμως πήγε τη συνεργασία τους σε άλλο επίπεδο, καθώς πλέον ανήκει στην δημιουργική ομάδα του Rousteing και εργάζεται μαζί τους για τη δημιουργία των τελευταίων αξεσουάρ της κολεξιόν.

Η καμπάνια με τίτλο «The Choice» έχει ως κεντρικό πρόσωπο την Delevingne, στο ρόλο μίας επαναστάτριας: μετενσαρκώνει μία ταραχοποιό, με δυναμισμό, ανήσυχο και περιπετειώδες πνεύμα.

Η αυτοπεποίθησή της συμπληρώνει τέλεια το όραμα του Rousteing, οδηγώντας σε μια συνεργασία που αναμένεται να απογειώσει τις δημιουργίες του Balmain.

Αυτή είναι η δεύτερη καμπάνια του μοντέλου με τον οίκο για το 2019 και θα περιλαμβάνει τρεις τσάντες που όλες θα περιστρέφονται γύρω από το θέμα της επανάστασης. Ένα κλασσικό υλικό όπως το δέρμα συναντά εντυπωσιακά μεταλλικά αντικείμενα, δίνοντας σε κάθε τσάντα διαφορετική προσωπικότητα με κοινό χαρακτηριστικό όμως τη θηλυκότητα και το επαναστατικό στοιχείο.

Η πρώτη τσάντα της κολεξιόν που θα κυκλοφορήσει είναι η «BBag», η οποία αποτελεί συνδυασμό μίας κλασσικής, τετράγωνης δερμάτινης τσάντας και ενός πιο επαναστατικού αξεσουάρ, με τη χρυσή αλυσίδα-λουράκι ώμου να τραβά την προσοχή.

Η «The Twist» είναι η δεύτερη τσάντα της συλλογής και θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα Ιουλίου και έπειτα. Το συγκεκριμένο αξεσουάρ είναι total black με επίσης δερμάτινο μαύρο λουράκι και χρυσές λεπτομέρειες.

Το τρίτο κομμάτι της συλλογής θα είναι η bucket τσάντα «The Romeo», ένα κομμάτι-φόρος τιμής στη σύγχρονη αρχιτεκτονική και την αγάπη για επανάσταση. Με μεταλλικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε καρφιά, η τσάντα «The Romeo’ θα κυκλοφορήσει επίσης το καλοκαίρι και θα αγαπηθεί ιδιαίτερα από όσους αγαπούν το πιο εκκεντρικό ντύσιμο.

govastileto.gr



agrinio24.eu