Η Ferrari φέρνει ξανά στο προσκήνιο ένα από τα πιο θρυλικά της ονόματα, την Testarossa, αυτή τη φορά με τη μορφή ενός plug-in υβριδικού supercar που σηματοδοτεί τη νέα κορυφή στη γκάμα της, αντικαθιστώντας την SF90 Stradale.

Η νέα Ferrari 849 Testarossa, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις, κουπέ, Spider και Assetto Fiorano, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το δεύτερο τρίμηνο του 2026.

H Spider θα ακολουθήσει το τρίτο τρίμηνο και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι τιμές στην Ευρώπη θα ξεκινούν πάνω κάτω από τις 460.000 ευρώ.

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται μια ριζικά αναθεωρημένη εκδοχή του γνωστού bi-turbo V8 των 3.900 κυβικών, που πλέον αποδίδει 830 ίππους χάρη σε νέους, μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές –τους μεγαλύτερους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής της Ferrari. Η μάρκα έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή και στον ήχο του κινητήρα, που αποτελεί παραδοσιακά σημείο αναφοράς.

1757483427863-651833264-ferrari-849-testarossa-2.jpg

Το υβριδικό σύστημα διατηρεί την ίδια βασική αρχιτεκτονική: μπαταρία 7,45 kWh τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας στον πίσω άξονα και δύο μπροστά, με συνολική ισχύ 220 ίππων και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης για περίπου 25 χιλιόμετρα.

Παρά την πολυπλοκότητα του συνόλου, το βάρος έχει διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με την SF90, στα 1.570 κιλά, γεγονός που εξασφαλίζει εξαιρετική αναλογία κιλών ανά ίππο.

ferrari-849-testarossa-and-spider.jpg

Αναμενόμενα οι επιδόσεις της 849 Testarossa είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές, καθώς η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 2,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.

Η εξελιγμένη αεροδυναμική βασίζεται και σε ενεργά στοιχεία με αποτέλεσμα τα 415 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, δηλαδή 25 κιλά περισσότερα από την SF90.

1757483450357-24947187-ferrari-849-testarossa.jpg

Στα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται και το σύστημα FIVE (Ferrari Integrated Vehicle Estimator), το οποίο αναλύει σε πραγματικό χρόνο δεδομένα όπως η ταχύτητα και η γωνία ολίσθησης, επεμβαίνοντας πριν από τον οδηγό ακόμη και με το ESP απενεργοποιημένο.

Το εσωτερικό έχει βελτιωθεί σε εργονομία, με την επιστροφή φυσικών κουμπιών στο τιμόνι και πιο εύκολο χειρισμό των βασικών λειτουργιών, απαντώντας στα παράπονα που υπήρχαν για την SF90 Stradale.

ferrari-849-testarossa-asseto-corsa-2.jpg

Η έκδοση Assetto Fiorano ζυγίζει περίπου 30 κιλά λιγότερο χάρη στην πιο εκτατεταμένη χρήση ανθρακονήματος και τιτανίου, εξοπλίζεται με ζάντες carbon 20 ιντσών και φυσικά είναι ακόμα πιο ακριβή.

Η 849 Testarossa αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της λογικής που εγκαινίασε η SF90, ενώ το ότι δεν παραπέμπει σε κανένα σημείο στη θρυλική Testarossa του 1984 δύσκολα θα ενοχλήσει όσους αναζητούν την πιο προηγμένη και δυναμική Ferrari παραγωγής της εποχής μας.

ferrari-849-testarossa-asseto-corsa-1.jpg



Πηγή