Μέσω διαρροής, η ΠΑΕ Άρης ενημέρωσε πως έχουν τακτοποιηθεί τα προβλήματα με τα ban που έχει επιβάλλει η FIFA στους «κίτρινους» και τους αποτρέπει, μέχρι στιγμής, να προχωρήσουν σε μετεγγραφές.

Από την ΠΑΕ Άρης αναφέρουν πως τη Δευτέρα (29.06.2026) θα έχει αφαιρεθεί το όνομα της ομάδας από τους τιμωρημένους συλλόγους, οπότε η ομάδα θα μπορεί να προχωρήσει κανονικά σε μετεγγραφές από την 1η Ιουλίου, οπότε κι ανοίγει επίσημα η σχετική περίοδος.

Μάλιστα, η πρώτη κίνηση αναμένεται να είναι η έλευση του Τομ Ντέλε-Μπασιρού, καθώς έχει επιτευχθεί συμφωνία τόσο με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή όσο και με τη Γουότφορντ.



Πηγή