Τα σπορ μοντέλα με τους ισχυρούς κινητήρες δύσκολα θα μπορούν να ικανοποιήσουν τις προδιαγραφές του Euro 7 χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Η γερμανική Porsche με τη μεγάλη παράδοση στην κατηγορία, έκανε την αρχή με την ανανεωμένη 911 GTS, που έχει ένα φουλ υβριδικό σύστημα. Οι μηχανικοί της εταιρείας επέλεξαν τη συγκεκριμένη λύση έναντι ενός plug-in υβριδικού συστήματος προκειμένου να μην προσθέσουν πολλά κιλά στο εμβληματικό τους μοντέλο.
Πράγματι η μπαταρία με την ενεργειακή χωρητικότητα των 1,9 kWh είναι σαφώς πιο μικρή και πιο ελαφριά σε σχέση με αυτήν ενός PHEV, ενώ στην GTS προστίθενται επιπλέον 54 ίπποι από τον ηλεκτροκινητήρας σε αυτούς που αποδίδει ο εξακύλινδρος boxer.
Tο ίδιο υβριδικό σύστημα αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στην καινούργια 911 turbo που θα είναι διαθέσιμη από το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Με την παρουσία του η στάνταρ έκδοση της turbo αναμένεται να ξεπεράσει τους 600 ίππους, ενώ στην turbo S η απόδοση θα είναι σαφώς πιο μεγάλη.
Ένα ακόμα στοιχείο που θα κολακεύει και άλλο τα δυναμικά χαρακτηριστικά θα είναι η ελαχιστοποίηση της υστέρησης της απόκρισης των turbo.
Αντίθετα οι πληροφορίες από την Porsche αναφέρουν πως η νέα εκδοχή της 911 Carrera S δεν θα έχει υβριδική υποβοήθηση, θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο και θα αποδίδει περί τους 460 ίππους.