Το 4L ή «Κατρέλ», όπως είναι ευρέως γνωστό, είναι από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα. Όχι μόνο για τη Renault αλλά για ολόκληρη την αυτοκίνηση, μιας και έχει χαρακτηριστική εμφάνισης, είναι φτηνό, πρακτικό και κατά κάποιον τρόπο και αταξικό. Ταυτόχρονα έμεινε στην παραγωγή για περισσότερα από 30 χρόνια.
Φέτος συμπληρώθηκαν 60 χρόνια από την πρεμιέρα του, ενώ η γαλλική εταιρεία σχεδιάζει, όπως και για το 5, την επαναφορά του σε μια σύγχρονη, ηλεκτρική μορφή. Ταυτόχρονα συνεργάστηκε και με την αμερικάνικη εταιρεία TheArsenale και παρουσίασε το AIR4.
Πρόκειται πράγματι για ένα μοντέρνο R4 το αμάξωμα του οποίου είναι προσαρμοσμένο σε ένα πλαίσιο στις άκρες του οποίου δεν υπάρχουν τροχοί αλλά ηλεκτροκινητήρες με δίφυλλες έλικες. Οι οποίοι τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 90.000 mAh.
Η μέγιστη οριζόντια ταχύτητα του AIR4 φτάνει σχεδόν τα 80 χλμ./ ώρα, μπορεί να πετάξει σε ύψος έως και 700 μέτρων, ενώ η μέγιστη κλίση του μπορεί να είναι 70 μοίρες.
Ενδιαφέρον είναι πως το αμάξωμα, προκειμένου να εισέλθει ο οδηγός- πιλότος, ανοίγει ολόκληρο προς τα πάνω, με την άρθρωσή του να βρίσκεται μπροστά.