Εδώ και καιρό είναι γνωστό πως η Mercedes θα αντικαταστήσει στη διάδοχο της AMG C 63 -η οποία θα ονομάζεται εκτός απροόπτου C 43- τον V8 από έναν καινούργιο τετρακύλινδρο 2.000 κυβικών. O οποίος θα είναι μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος πρόωσης, ενώ θα έχει και ηλεκτρικά turbo.
Αυτό σημαίνει πως από στον άξονα του συμπιεστή θα υπάρχει ένας κινητήρας 48V που θα διατηρεί ψηλά τις στροφές ακόμα και όταν η ροή των καυσαερίων είναι περιορισμένη. Με τον τρόπο αυτό η υστέρηση στην απόκριση, το γνωστό turbo lag, εξαλείφεται.
Ο ίδιος κινητήρας, που έχει τον εσωτερικό κωδικό M 254, αλλά στην έκδοσή του με ήπια υβριδική υποβοήθηση θα κινεί και την εισαγωγική έκδοση της καινούργιας SL, η οποία θα ονομάζεται SL 43.
Η SL 43 μπορεί να είναι η πρώτη τετρακύλινδρη στη νεότερη ιστορία του μοντέλου-η προηγούμενη ήταν διαθέσιμη τις δεκαετίες του ’50 και του ’60- αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα υπολείπεται σε ισχύ, μιας και το σύνολο των 2.000 κυβικών θα αποδίδει 390 ίππους. Οι οποίοι, όταν υπάρχει ανάγκη, θα υποβοηθούνται από τους 20 του συστήματος μίζας-γεννήτριας.
Κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσει στην πορεία και μια plug-in υβριδική έκδοση ενώ το σύνολο των 390 ίππων θα χρησιμοποιηθεί και στην εισαγωγική έκδοση της νέας GT.