Η Toyota μπορεί φαινομενικά να μην βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ηλεκτροκίνησης αλλά ήδη εξελίσσει τη νέα γενιά των ηλεκτρικών της μοντέλων.

Το πρώτο θα παρουσιαστεί με τα σήματα της Lexus, ενώ ο στόχος είναι ως το 2030 η ιαπωνική εταιρεία να έχει πουλήσει 1,7 εκατομμύρια EVs που θα βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο.

Τα νέα ηλεκτρικά της Toyota θα κατασκευάζονται με τις τελευταίες μεθόδους παραγωγής, θα διαθέτουν εξελιγμένο λογισμικό με ανανεώσεις Over The Air, ενώ θα έχουν και μπαταρίες που θα γίνονται όλο και πιο αποδοτικές.

Το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνσης, που προσδιορίζεται χρονικά για το 2026, είναι η νέα γενιά των μπαταριών ιόντων λιθίου που σε σχέση με τις υπάρχουσες θα αυξήσουν την αυτονομία κατά 20%. Κάτι που στην καλύτερη περίπτωση θα σημαίνει κάλυψη 900 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.

Περίπου δύο χρόνια μετά (2027 με 2028) θα ακολουθήσει μια ακόμα αναβάθμιση του συγκεκριμένου τύπου μπαταριών με αύξηση κατά 10% της αυτονομίας και αντίστοιχη μείωση του κόστους.

Την ίδια πάνω κάτω χρονική περίοδο αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους οι πρώτες μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη (solid state) οι οποίες θα είναι πιο ασφαλής και θα μπορούν να εξασφαλίζουν αυτονομία κατά 20% μεγαλύτερη από αυτή των πιο εξελιγμένων μπαταριών ιόντων λιθίου. Κάτι που σημαίνει αυτονομία έως και 1.200 χιλιομέτρων.



Πηγή