H BMW παρουσίασε την εδώ και καιρό αναμενόμενη έκδοση CS της M4, η οποία στην… ιεραρχία του μοντέλου υπολείπεται μόνο σε σχέση με την CSL η οποία όμως είναι περιορισμένης παραγωγής μιας και δεν θα υπάρξουν περισσότερες από 1.000.

Η M4 CS λοιπόν έχει χάσει 20 κιλά χάρη στη χρήση υλικών όπως το τιτάνιο στην εξάτμιση αλλά και στην ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση CFRP (συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα). Ταυτόχρονα η απόδοση του εξακύλινδρού της σε σειρά των 3.000 κυβικών με τα δύο turbo έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους σε σχέση με την Competition.

Κυρίως χάρη στην αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης στα 2,1 bar και έτσι ο οδηγός της M4 CS έχει στη διάθεσή τους 550 ίππους και 650 Nm. Που επιτρέπουν μια επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 302 χλμ./ώρα εφόσον έχει επιλεγεί το M Driver’s Package.

BMW-M4-CS-(4).jpg

Το κιβώτιο είναι το αυτόματο M Steptronic με Drivelogic, κινητήριοι τροχοί είναι και οι τέσσερις αλλά χάρη στο M xDrive όλη η ροπή μπορεί να καταλήγει στους πίσω τροχούς εφόσον το επιθυμεί ο οδηγός.

BMW-M4-CS-(5).jpg

Ταυτόχρονα η M4 CS έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και καινούργιες αντιστρεπτικές. Στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνεται και στο σύστημα M Drive Professional με ειδικές λειτουργίες για την πίστα καθώς και το M Traction Control με συνολικά 10 ρυθμίσεις για το DSC (έτσι λέει η BMW το ESP).

BMW-M4-CS-(2).jpg

H Μ4 CS διακρίνεται από τους κίτρινου χρώματος προβολείς της που παραπέμπουν στα αγωνιστικά της κατηγορίας GT της BMW καθώς και από τη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα που είναι αντίστοιχη με αυτή της M3 CS.

Όπως ανακοίνωσε η BMW η λίστα παραγγελιών για την M4 CS θα ανοίξει στα τέλη Μάϊου και οι πρώτες θα παραδοθούν το φθινόπωρο.

BMW-M4-CS-(3).jpg



Πηγή