Τα SUV είναι εδώ και αρκετά χρόνια η πιο δυναμική και η πιο δημοφιλής κατηγορία αυτοκινήτων παγκοσμίως και για πολλούς κατασκευαστές οι πωλήσεις τους αποτελούν τη μερίδα του λέοντος των συνολικών.
Μια από τις εταιρείες αυτές είναι και η Volvo, οι πωλήσεις των SUV της οποίας -πρόκειται για τα μοντέλα XC της- ξεπερνούν το 75% του συνόλου. Παρόλα αυτά η σουηδική εταιρεία δεν σκέφτεται να βγάλει οριστικά τα σεντάν και τα στέισον (ονομάζονται αντίστοιχα S και V) από τη γκάμα της.
Απεναντίας, ετοιμάζει ήδη τις επόμενες γενιές τους, οι οποίες θα έχουν μια ακόμα πιο ελκυστική εμφάνιση. Με πιο χαμηλή αλά κουπέ γραμμή οροφής και πιο δυναμικά στοιχεία.
Η απόφαση αυτή των Σουηδών πάντως δεν αποτελεί έκπληξη. Αφενός γιατί έχουν να επιδείξουν μια μακροχρόνια παράδοση και στις δύο κατηγορίες και ειδικά στα στέισον που για πολλές δεκαετίες ήταν απόλυτα συνδεδεμένοι μαζί τους.
Αφετέρου γιατί η ηλεκτροκίνηση, προς την οποία η Volvo πηγαίνει με γρήγορους ρυθμούς, απαιτεί για λόγους αυτονομίας, πιο αεροδυναμικά σχήματα. Και εδώ τα σεντάν ειδικά αποτελούν την πιο πρόσφορη επιλογή.
Η ίδια λογική ακολουθείται και από άλλους κατασκευαστές, με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Mercedes που πριν από λίγες μέρες παρουσίασε την EQXX με ένα κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας (0,17!).