Τη δεκαετία του ’60 η Alpine είχε παρουσιάσει την Α220, ένα αγωνιστικό για τους αγώνες αντοχής, των θρυλικών 24 Ωρών του Le Mans συμπεριλαμβανομένων.
Χαρακτηριστικό της Α220 ήταν το επιμηκυμένο πίσω μέρος της, που της εξασφάλιζε μια κλασική για αυτού του τύπου αγωνιστικά εμφάνιση.
Η Α220, που ομολογουμένως δεν ήταν επιτυχημένη, αποτέλεσε το πρότυπο για τη νέα δημιουργία της γνωστής και παραδοσιακής καροσερίας Zagato, που είναι η AGTZ Twin Tail.
Η οποία βασίζεται σε μια άλλη Alpine, την A110, έχει διαφορετικό εμπρός μέρος και άλλους προβολείς, αλλά κυρίως ένα τμήμα από ανθρακονήματα που μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει στο πίσω μέρος της. Για αυτό άλλωστε υπάρχει και το Twin Tail στην επωνυμία της.
Έτσι λοιπόν όταν είναι τοποθετημένο η Zagato AGTZ αποκτά την κλασική εμφάνιση ενός αγωνιστικού αγώνων αντοχής παρόλο που ο χαρακτήρας της, σύμφωνα και με την παράδοση της Zagatο, είναι αυτός ενός Grand Tourer. Δηλαδή με έμφαση στην άνεση και την εμφάνιση και λιγότερο στις επιδόσεις.
Για τις καθημερινές μετακινήσεις το πρόσθετο αυτό τμήμα μπορεί να αφαιρεθεί προκειμένου να μειωθεί και το μήκος του σπορ μοντέλου και να γίνει πιο ευέλικτο.
Ο κινητήρας της Zagato AGTZ Twin Tail είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 1.800 κυβικών της Α110 R, που αποδίδει 300 ίππους, ενώ η επίσημη παρουσίασή της έχει προγραμματιστεί να γίνει στη λίμνη του Κόμο στην Ιταλία.
Το ύψος της παραγωγής θα φτάσει μόλις τις 19 μονάδες με την τιμή της να κυμαίνεται γύρω στις 650.000 ευρώ.