«Η Ελληνική Ναυπηγική Βιομηχανία γίνεται πρωτοπόρος ως προς την ηλεκτροκίνηση των πλοίων» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης κατά την επίσκεψή του, πριν λίγη ώρα, στα Ναυπηγεία Ψυχάλης στο Πέραμα, όπου κατασκευάζεται το πρώτο υβριδικό πλοίο για να μπει στην ακτοπλοϊκή γραμμή Κρήτης – Γαύδου.
Όπως τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα υβριδικά πλοία συνδυάζουν κινητήρα συμβατικού καυσίμου με μπαταρίες, μια προσέγγιση που δυνητικά περιορίζει τις εκπομπές άνθρακα.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρει:
«Με την υφυπουργό εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου και τους βουλευτές κ.κ. Γιάννη Μελά και Δημήτρη Μαρκόπουλο επισκεφθήκαμε το ναυπηγείο του κ. Ψυχάλη στο Πέραμα. Εκεί κατασκευάζεται το πρώτο υβριδικό πλοίο για να μπει στη γραμμή Κρήτης/Γαύδου.
Έτσι η Ελληνική Ναυπηγική Βιομηχανία γίνεται πρωτοπόρος ως προς την ηλεκτροκίνηση των πλοίων. Είμαι υπερήφανος που επί θητείας μου η ναυπηγική βιομηχανία ξεκίνησε για τα καλά. Μαζί μας ήταν και ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθάς».
Ανταγωνιστικά τα ελληνικά ναυπηγεία
Ανταγωνιστικά στη διεθνή ναυπηγική αγορά κινείται η Ελλάδα τους τελευταίους μήνες, αφού ήδη πολλοί εφοπλιστές δείχνουν ολοένα και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη φέρνοντας τα πλοία τους στις εγχώριες γιάρδες.
Να σημειωθεί ότι μόνο στο Νεώριο της Σύρου, έως το 2022 είχαν ολοκληρωθεί τουλάχιστον 350 επισκευές πλοίων όλων των τύπων, και ακολουθούν δυναμικά και τα ναυπηγεία Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.