Η μοιραία πτήση πραματοποιήθηκε μπροστά στα μάτια της οικογένειάς του. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.
Σύμφωνα με τους ειδικούς η πτώση του αεροσκάφους εάν δεν οφείλεται σε λάθος του πιλότου, θα οφείλεται σε αποκόλληση του πηδαλίου κλίσης είτε του πτερυγίου.
Μέχρι και χθες αργά το απόγευμα συνεργεία της ΠΑ έκαναν έρευνα στο σημείο προκειμένου να βρουν στοιχεία για τα αίτια του δυστυχήματος.
Πρόκειται για την τελευταία πτήση που θα πραγματοποιούσε ο 40χρονος και μετά θα άλλαζε πτητικό μέσο, καθώς θα αποσυρθεί ο συγκεκριμένος τύπος εκπαιδευτικών αεροσκαφών, και τον περίμεναν η γυναίκα του και τα παιδιά του να φύγουν για διακοπές στην Κρήτη όταν συνέβη το μοιραίο.
Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών (Τ2) αποσύρεται από 1/1/24 και στη θέση του μπαίνει το Τ6.
Τι συνέβη
Επρόκειτο για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό, ο 40χρονος ήταν μόνος του. Κάποια στιγμή, λίγο πριν την προσγείωση, το αεροσκάφος αρχίζει να χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται τα σενάρια, αυτό του ανθρώπινου λάθος και το δεύτερο, επειδή έκανε ελιγμούς καταδίωξης, το αεροσκάφος να πήρε μεγάλη κλίση και να έχασε την ευστάθειά του.
Σημειώνεται πως η κηδεία του επισμηναγού θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 11.00 στον τόπο καταγωγής του, τη Μεγάλη Μαντίνεια Μεσσηνίας.