Το Facebook πήρε φωτιά στις μέρες της καραντίνας, καθώς όλοι ήταν κλεισμένοι στο σπίτι και τα κοινωνικά μέσα είχαν την τιμητική τους.

Η εταιρία, που δημοσιοποίησε πρόσφατα τα κέρδη της για το πρώτο τρίμηνο του 2020, αναφέρει χαρακτηριστικά «αριθμό ρεκόρ στους ανθρώπους» που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες της, όπως το Messenger και το WhatsApp, αλλά και το Instagram.

Το Facebook γνωρίζει όμως ότι αυτή η πρωτόγνωρη απήχηση είναι προσωρινή. Και ανησυχεί πολύ για τα διαφημιστικά του έσοδα, που περιμένει να καταποντιστούν στους επόμενους μήνες.

«Η επιχείρησή μας έχει χτυπηθεί από την πανδημία Covid-19 και, όπως και οι άλλες εταιρίες, αντιμετωπίζει μια περίοδο πρωτόγνωρης αβεβαιότητας στις επιχειρηματικές προοπτικές μας», γράφει στην ίδια ανακοίνωση.

Και συνεχίζει: «Περιμένουμε ότι η επιχειρηματική μας απόδοση θα χτυπηθεί από θέματα εκτός ελέγχου μας». Περιμένει να χάσει ένα καλό μέρος της καθημερινής δραστηριότητας των χρηστών και φοβάται πολύ την πτώση των διαφημιστικών του εσόδων.

«Βιώνουμε μια σημαντική μείωση στη ζήτηση για διαφήμιση, αλλά και τη σχετική πτώση της τιμής στις διαφημίσεις μας, στις τρεις τελευταίες βδομάδες του πρώτου τριμήνου του 2020».

Για την ώρα, το Facebook μετρά έσοδα της τάξης των 17,7 δισ. δολαρίων και κέρδη 4,9 δισ. (18% και 102% αύξηση, αντίστοιχα, σε σχέση με το περσινό διάστημα). Όσο για τους χρήστες του, οι άνθρωποι που συνδέονται ημερησίως στο κοινωνικό μέσο αυξήθηκαν κατά 11% από πέρυσι, στους 1,7 δισ. χρήστες.

Οι προειδοποιήσεις του για το μέλλον μοιάζουν όμως δυσοίωνες…

newsbeast.gr



agrinio24.gr