Ο τομέας των υπηρεσιών στην Κίνα αναθερμάνθηκε τον Ιανουάριο μετά από τον δυναμισμό που καταγράφηκε στις αγορές των καταναλωτών και τις εβδομαδιαίες διακοπές του φετινού Φεστιβάλ της Άνοιξης.
Ο δείκτης της αγοραστικής δύναμης των επιχειρήσεων (PMI) για το μη βιομηχανικό τομέα καταγράφηκε στις 54,4 μονάδες τον Ιανουάριο, αυξημένος από τις 41,6 μονάδες που είχε καταγραφεί τον Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε χθες το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής στην Κίνα (NBS).
Η καταγραφή του δείκτη στο επίπεδο άνω των 50 μονάδων είναι ενδεικτική της αύξησης των αγορών, ενώ μία τιμή χαμηλότερη από τις 50 μονάδες αντανακλά τη συρρίκνωση της αγοράς.
Πρόκειται για την καταγραφή της δεύτερης υψηλότερης τιμής του αναφερόμενου δείκτη, μέσα σε 12 μήνες, με την τιμή του να είναι ελαφρά χαμηλότερη από το επίπεδό του τον τελευταίο Ιούνιο στις 54,7 μονάδες.
Οι συνδεδεμένοι δείκτες για τους τους τομείς των υπηρεσιών και των κατασκευών τον Ιανουάριο καταγράφηκαν αντίστοιχα στις 54 και στις 56,4 μονάδες.
Οι δραστηριότητες στον τομέα των υπηρεσιών έκλεισαν το εξάμηνο χάνοντας έδαφος τον Ιανουάριο, ενώ επέστρεψε σε θετική περιοχή, μετά τη δυναμική ανάκαμψη του επιχειρηματικού κλίματος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του NBS.