Μπορεί η κουβέντα για τον κορωνοϊό στην Ελλάδα να επικεντρώνεται στα κρούσματα και στα μέτρα των υπουργείων, ωστόσο το θέμα, ειδικά με τα κλειστά σχολεία, τείνει να πάρει «πολύπλευρες» αρνητικές διαστάσεις.

Γιατί δεν είναι μόνο η πρόληψη, η απολύμανση αλλά και το «επιλεκτικό κλείσιμο» που προκαλεί –όχι μόνο ερωτηματικά – αλλά και μαθητές «δύο ταχυτήτων»!

Ιδίως στα Γυμνάσια και στα Λύκεια, που αυτή την περίοδο, οι μαθητές προετοιμάζονται για τις εξετάσεις τους.

Άλλοι προχωρούν, άλλοι μένουν πίσω.

Άραγε στο υπ. Παιδείας, έχουν σκεφτεί τι θα κάνουν με αυτές τις περιπτώσεις, ενόψει μάλιστα Πανελλαδικών; Ή απλώς συμπληρώνουν τις… λίστες των κλειστών σχολείων;

Ο προβληματισμός αυτός τίθεται όχι μόνο στις εκπαιδευτικές κοινότητες αλλά και στα δημοτικά συμβούλια, όπως για παράδειγμα, στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας.

Εκεί μάλιστα σχολιάστηκε το «φαινόμενο», σχολεία που στεγάζονται στον ίδιο χώρο, να έχουν διαφορετική «αντιμετώπιση», άλλα δηλαδή να κλείνουν και άλλα να παραμένουν ανοιχτά!

Ώρα να ξεκαθαρίσει (συνολικά) τις προθέσεις του το υπ. Παιδείας.

aftodioikisi.gr



agrinio24.gr