Συγκεκριμένα στις 13.55 το μεσημέρι της Κυριακής, σημειώθηκε ένα αρκετά «περίεργο» δυστύχημα. Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χαράγης, ερχόταν με τη μηχανή του με κατεύθυνση προς το Σούνιο.
Ο άνδρας ενώ βρισκόταν σε κίνηση επιχείρησε να κάνει στο 38ο χιλιόμετρο της Αθηνών – Σουνίου μία προσπέραση από ένα μαύρο βανάκι που προηγείτο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χτυπήσει στην πίσω αριστερή πλευρά από το βανάκι, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα, και συγκρούστηκε με ένα άλλο λευκό βαν το οποίο ερχόταν με κατεύθυνση προς τη Βάρκιζα και στη συνέχεια χτύπησε σε ένα δεύτερο αυτοκίνητο.
Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ εκτινάχθηκε από την σφοδρότητα της σύγκρουσης και έχασε τη ζωή του ακαριαία.
Πρόκειται για ένα περίεργο τροχαίο και συγκυριακά σημειώνεται κατά την διάρκεια της διερεύνησης της υπόθεσης των Τεμπών, και ο εκλιπών ήταν μέλος σε πολλές επιτροπές που διερευνούσαν σιδηροδρομικά δυστυχήματα, μεταξύ αυτών στη Λιβαδειά και στο Άδενδρο στη Θεσσαλονίκη.
Στην ουσία ο διευθυντής κυκλοφορίας ήταν ο προϊστάμενος του επόπτη, ο οποίος αύριο αναμένεται να καταθέσει.
Μετ’ εμποδίων η επανεκκίνηση των τρένων
Μετ’ εμποδίων φαίνεται πως ξεκίνησε η…. επανεκκίνηση των τρένων. Αυτή τη βδομάδα ήταν να μπουν περισσότερα δρομολόγια ωστόσο δεν τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αγνοούνται οι λεγόμενες δικλείδες ασφαλείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες πολλά δρομολόγια δεν εκτελούνται υπάρχουν προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών στα τούνελ.
Το MEGA παρουσιάζει ένα έγγραφο σύμφωνα με το οποίο γίνονται συσκέψεις προκειμένου να ληφθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας και παρόλα αυτά η ΡΑΣ ζητά από τον ΟΣΕ να δώσει πληροφορίες για θέματα πυρασφάλειας ή εξαερισμού.
Σημειωτεον πως, αυτά τα έγγραφα, πριν το δυστύχημα δεν υπήρχαν, ενώ μετά το δυστύχημα ήταν καθημερινής φύσεως η αποστολή τους.