Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μία συγκινητική ανάρτηση στο Instagram, αποχαιρετώντας μετά από 7 χρόνια τον Ολυμπιακό.
Το συμβόλαιο του ΜακΚίσικ με τον Ολυμπιακό ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου και δεν θα ανανεωθεί, με τον Αμερικανό φόργουορντ να αναζητάει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Ο πολύπειρος άσος δεν είχε σημαντικό ρόλο στην ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα τα τελευταία χρόνια.
Η ανάρτηση του ΜακΚίσικ
“ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.
Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα”.






