Πρεμιέρα για την κορυφαία έκδοση της ΒΜW M3, η οποία ονομάζεται CS και όχι CSL όπως η αντίστοιχη M4 γιατί ναι μεν έχει αδυνατίσει αλλά όχι τόσο πολύ -έχασε 34 κιλά- ώστε να δικαιολογεί και το L (Lightweight) στην ονομασία της.
Τα κιλά αυτά πάντως έφυγαν κυρίως χάρη στη χρήση ανθρακονήματος τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Όπου δεσπόζουν οπτικά τα μπάκετ με το φωτιζόμενο λογότυπο που είναι κατασκευασμένα από αυτό το high tech υλικό, ενώ ξεχωρίζει και το Curved Display, που δεν υπάρχει στη M4 CSL.
Σε αντίθεση με την τελευταία εδώ έχουν διατηρηθεί τα πίσω καθίσματα, οπότε η M3 CS είναι κανονικά πενταθέσια.
Από πλευράς κινητήρα ο εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών χάρη στην αύξηση της πίεσης των δύο turbo του έχει φτάσει τους 550 ίππους (από 510 στην Competition), ενώ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο M-Steptronic των 8 σχέσεων και με την τετρακίνηση M xDrive.
Η τελευταία, αν απενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας DSC και επιλεγεί το πρόγραμμα 2WD μπορεί να στέλνει όλη τη διαθέσιμη ροπή στον πίσω άξονα και να μετατρέπει τη M3 CS σε πισωκίνητη.
Η διάθεση της κορυφαίας BMW M3 θα ξεκινήσει μέσα στο Μάρτιο, ενώ δεν είναι ακόμα βέβαιο αν η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη όπως συμβαίνει με τη M4 CSL που θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.000 μονάδες. Το πιθανότερο είναι πως εδώ δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο.