Ίσως έχετε παρατηρήσει πως όλο και περισσότερα καινούργια μοντέλα προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο με αυτόματα κιβώτια. Ειδικά όσα είναι εξηλεκτρισμένα ή και πλήρως ηλεκτρικά.
Ο λόγος είναι αφενός ότι τα αυτόματα κιβώτια έχουν εξελιχθεί τόσο που εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις καθώς και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου σε σχέση με τα χειροκίνητα. Επίσης για την επίτευξη χαμηλότερης κατανάλωσης ο οδηγός, που είναι ο… αδύναμος κρίκος, με την παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου επηρεάζει σαφώς λιγότερο την όλη διαδικασία.
Από την άλλη εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για τα κλασικά, τα χειροκίνητα κιβώτια ειδικά όταν πρόκειται για σπορ μοντέλα επιδόσεων. Όπως τα Μ της BMW και έτσι η M2 που παρουσιάστηκε πρόσφατα είναι διαθέσιμη, έστω και προαιρετικά στην Ευρώπη και με χειροκίνητο κιβώτιο.
Μάλιστα υψηλόβαθμα στελέχη της γερμανικής εταιρείας δήλωσαν πως τα χειροκίνητα κιβώτια στα μοντέλα Μ θα είναι διαθέσιμα τουλάχιστον έως το 2030. Από εκεί και πέρα βλέπουμε αν και τα πράγματα σε κάνω κάτω 7 χρόνια στην αυτοκίνηση θα έχουν γίνει ακόμα πιο δύσκολα για τις συμβατικές επιλογές.