Τις online δαπάνες τους σε δραστηριότητες που αφορούν στον τουρισμό και την ψυχαγωγία σκέφτονται να μειώσουν περισσότεροι από 7 στους 10 καταναλωτές, επιλέγοντας παράλληλα μάρκες που τους προσφέρουν καλύτερες εξατομικευμένες εμπειρίες.

Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματά του.

Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια -ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία είναι πιθανό, με 78 % και 70 % των καταναλωτών, αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.



Πηγή