Η ΔΕΗ πραγματοποίησε το 8ο συνέδριο Εμπορίας, επιβεβαιώνοντας ότι ο Όμιλος έχει εισέλθει πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία ενέργεια, τεχνολογία και υπηρεσίες συνθέτουν ένα ενιαίο μοντέλο εξυπηρέτησης.

Με τη συμμετοχή πάνω από 1.200 εργαζομένων του Ομίλου ΔΕΗ από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το ONE VISION αναδεικνύει τη στρατηγική ευθυγράμμισης όλων των ομάδων εμπορίας του Ομίλου. Η πρωτοβουλία αυτή θέτει στο επίκεντρο τη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας για τον πελάτη: απλή, ταχεία και πλήρως εξατομικευμένη.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η ΔΕΗ έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από στρατηγικές ενέργειες, από την αναβάθμιση των φυσικών καταστημάτων και την εισαγωγή ενός νέου μοντέλου τηλεφωνικής υποστήριξης μέχρι την ενίσχυση των ψηφιακών της καναλιών.



Πηγή