Το Hilux είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ημιφορτηγά και τώρα γίνεται και ένα από τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά. Και αυτό γιατί λίγους μήνες μετά τις δοκιμές του στην Αφρική, η Toyota παρουσίασε επίσημα στην Ευρώπη τη νέα του υβριδική έκδοση.

Το Hilux Hybrid 48V, όπως είναι η πλήρης ονομασία του κινείται από έναν τετρακύλινδρο diesel 2.800 κυβικών και 204 ίππων, ο οποίος υποβοηθάται από ένα υβριδικό σύστημα 48V. Το οποίο περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου και μετατροπέα DC-DC, προσφέροντας επιπλέον ισχύ έως 12 kW και ροπή έως 65 Nm κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-12.jpg

Φυσικά υπάρχει και τετρακίνηση, ενώ το σύστημα Multi-Terrain Select διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Άμμος, Λάσπη, Πέτρα, Χώμα, Χιόνι, Αυτόματο), που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης προκειμένου να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες.

Επιπλέον, το Toyota Safety Sense παρέχει ένα σύνολο από εξελιγμένα και αποτελεσματικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-14.jpg

Αρχικά, το Hilux Hybrid 48V, με μήκος 5,325 μέτρων, ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών και δυνατότητα ρυμούλκησης 3.000 κιλών, θα διατίθεται στις κορυφαίες εκδόσεις με διπλή καμπίνα.

Στην πορεία η γκάμα του αναμένεται να διευρυνθεί.

TOYOTA-HILUX-48v-HYBRID-1.jpg



Πηγή