Η κυριαρχία του οίκου Gucci μόλις ξεκίνησε και είναι παγκόσμια! Σύμφωνα με το «The Lyst Index», μία αναφορά που αναλύει τις διαδικτυακές καταναλωτικές συνήθειες σε πάνω από 12.000 brands και σχεδιαστές και με κοινό μεγαλύτερο των 5 εκατομμυρίων, αποκάλυψε πως την «βασιλεία» που μέχρι στιγμής κατείχε το brand Off-White πήρε για φέτος ο οίκος Gucci.
Πάνω από 6 εκατομμύρια καταναλωτές έψαξαν online για μία Gucci τσάντα, ζώνη ή παπούτσια ανάμεσα στον Οκτώβριο και Δεκέμβριο του 2018.
Για τα 10 καλύτερα προϊόντα, τα δύο πρώτα που ανήκουν στον οίκο πουλήθηκαν σε ποσότητες που σαν σύνολο ξεπερνούν τις πωλήσεις των υπόλοιπων οχτώ!
Το πιο hot αξεσουάρ της σεζόν ωστόσο δεν ήταν κάποιο από τα σχέδια του Alessandro Michele, αλλά η τσάντα Soho Disco bag που κυκλοφόρησε το 2014.
Δεύτερη έρχεται η ζώνη με το λογότυπο του οίκου καθώς επιβεβαιώνεται πως οι καταναλωτές επενδύουν σε all time classic κομμάτια.
Tα brands Off-White και Balenciaga έρχονται στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Ο Virgil Abloh έχει αποδείξει πως είναι ο καλύτερος εκπρόσωπος του street style αφού η συνεργασία του με την Nike, Nike x Off-White, αποτέλεσε την καλύτερη συνεργασία για το περασμένο έτος.
Από την άλλη, ο οίκος Balenciaga είδε να ανεβαίνουν κατακόρυφα οι πωλήσεις του μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση της Michelle Obama με τις glitter thigh high μπότες του αλλά και την μεγάλη υποστήριξη της Cardi Β.