Ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός έκανε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού και ευθυγράμμισης με τους κανονισμούς της FIA, με την (15/11) ψήφιση από τη Βουλή του νομοσχεδίου που περιλάμβανε την εξαίρεση στελεχών του μότορσπορ από τα κωλύματα που αφορούν στη συμμετοχή τους στα Διοικητικά Συμβούλια Σωματείων ή της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ).

Συγκεκριμένα, πιστοποιημένοι από την Ομοσπονδία αλυτάρχες και κριτές μπορούν πια να συμμετέχουν στη διοίκηση Σωματείων ή της Ομοσπονδίας, σύμφωνα με την τροποποίηση του Άρθρου 3 του Νόμου 2725/99 που υπερψήφισε η Βουλή των Ελλήνων. Κάτι τέτοιο ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο, καθότι η αδιαμφισβήτητη εμπειρία των Στελεχών αυτών διασφαλίζει το πρώτο και κύριο μέλημα της Οργάνωσης, που είναι η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων και των θεατών.

Η αναγωγή αυτού του ιδιαίτερα κρίσιμου θέματος του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού -αρχικά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και έπειτα στην Ολομέλεια της Βουλής- έγινε με πρωτοβουλία της νέας κυβέρνησης και συγκεκριμένα του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη.

Δεδομένου ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που ζήτημα του αθλήματος του αυτοκινήτου φτάνει στο ύψιστο όργανο της ελληνικής Νομοθεσίας, η ΟΜΑΕ δεν μπορεί παρά να αισιοδοξεί ότι αυτό ήταν το πρώτο από τα πολλά ζητήματα του μότορσπορ που μπορούν, πλέον, να βρουν το δρόμο της επίλυσης. Το μέλλον του Ράλι Ακρόπολις, του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις και των υπόλοιπων διεθνών διοργανώσεων που η ΟΜΑΕ έχει αιτηθεί (ή πρόκειται να αιτηθεί) από τη FIA βρίσκονται στον πυρήνα των ζητημάτων αυτών.

Επιπλέον, η ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου βοηθά στην ευθυγράμμιση του ελληνικού αθλητικού νόμου με τις προδιαγραφές και τους κανονισμούς της FIA, μια ευθυγράμμιση που αποτελεί διαχρονική προσπάθεια της ΟΜΑΕ.

Η Διεθνής Ομοσπονδία, άλλωστε, με έγγραφο προς την Ελληνική Ομοσπονδία έκανε απολύτως σαφές ότι ο αποκλεισμός έμπειρων στελεχών από τις οργανωτικές επιτροπές των αγώνων θα στερούσε από τους τελευταίους την κρίσιμη, πρωτίστως για την ασφάλεια, εξειδίκευσή τους.

Το πρώτο βήμα της σύγκλισης του ελληνικού αθλητικού νόμου με τους κανονισμούς της FIA, λοιπόν, είναι πλέον πραγματικότητα και αυτός -κατά την ΟΜΑΕ- είναι ο μοναδικός τρόπος για να καταφέρει να μπει σε τροχιά προόδου, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης που υπογράφηκε στο Magglingen/Macolin την 18η Σεπτεμβρίου 2014, σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις».

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr




Πηγή